بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، احمد آخوندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت سامانه اسکان و پاسخگویی به مسافران نوروزی یزد، بهمحض ورود میهمانان نوروزی پیامکی مبنی بر خوشامدگویی و ارسال لینک سامانه، اطلاعات (شامل واحدهای اقامتی، اسکان فرهنگیان، خدمات خودرویی، توصیههای فرهنگی و ...) برای راهنمایی مسافران از مبادی ورودی استان و شهرها ارسالشده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد ادامه داد: طی بازه زمانی فعالیت پایگاه اسکان شبانهروزی در نوروز امسال به 6600 نفر پاسخ داده شد.
آخوندی اضافه کرد: از طریق این سامانه، در ایام نوروز امسال همزمان شش اپراتور در سه نوبت خدمترسانی کردند که مدیریت اسکان مسافران و دوم راهنمایی آنها در هرلحظه از شبانهروز را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/